Co realizujemy ?
Testy
|
Badania
|
Analizy
|
Jak realizujemy ?
Metody jakościowe :FGI (Focus Group Interview) zogniskowany wywiad grupowy. IDI (Individual In-depth Interview) pogłębiony wywiad indywidualny. |
Metody ilościowe :CAPI (Computer-Assisted Personal Interview) CATI (Computer-Assisted Telephone Interview) PAPI (Paper & Pen Personal Interview) CAWI (Computer Assisted Web Interviews) Metoda eksperymentalna: Desk research
|
Metody mieszane :Hybryda Badania metaforyczne Eye Tracking Badania w wirtualnej rzeczywistości |
Dla badań konsumenckich najczęściej wykonujemy:
- Badania fokusowe (FGI) Podczas wywiadu grupowego (FGI) doświadczony prowadzący spotkanie z respondentami (moderator) wydobywa od respondentów ich poglądy, opinie i przemyślenia związane z tematem badania. Aktywność kilkuosobowej grupy (6-12 osób) pozwala na dynamiczną i żywą dyskusję dostarczającą wielu nieosiągalnych wcześniej informacji dotyczących postrzegania marki, produktu, firmy oraz codziennych zachowań i stylu życia konsumentów. Rezultaty badania metodą wywiadów grupowych dostarczane są w postaci raportu z odpowiedziami na postawione wcześniej pytania badawcze, interpretacją wyników. Dodatkowo wyniki wzbogacane są o transkrypcje przeprowadzonej rozmowy oraz zapis audiowizualny spotkania. Badanie zazwyczaj wykonywane dla branży FMCG (m.in wykonywane dla marek win, herbat, ciastek, kaw).
- Testy konceptów BIG IDEA – badanie motywu przewodniego kampanii reklamowej. Główny pomysł, który przyświeca całej strategii i kreacji (m.in. wykonywane dla marki Loyd).
- Badania U&A (Usage and Attitude) skupiają się głównie na eksplorowaniu obszarów powiązanych z zachowaniami konsumenckimi i postawą w stosunku do określonej marki, produktu czy też kategorii produktów (m.in. wykonywane dla parku rozrywki TwingPigs Miasteczko Westernowe).